اول برم سراغ این مقدمه که از نظر اسلامی بهترین حجاب کاملترین حجابه ...

بعدم برم سراغ اصل قضیه ...

اول وضو میگیریم و با نیت خالصانه رو به قبله می ایستیم. دست ها رو به سمت آسمان بلند میکنیم و اونوقت محکم و دو دستی بر سر خود می زنیم.

چرا؟؟؟

حالا بهت میگم، اگه قانع نشدی بیا بزن تو سر من ! ...


آخه خانوم بنده ی خدا. چرا وقتی یک آدم ماتریالیست، بی اعتقاد، کم اعتقاد یا نیمه معتقد ازت می پرسه چرا حجاب داری، فورا به عنوان دلیل اول و محکم خودت می گی : « دکتر ها ثابت کردن از چشم مرد نامحرم یک اشعه ای ساطع میشه و به هر قسمت از بدن زن بخوره، زن رو زشت و پیر میکنه »

بابا اصلا با اون جناب دکتری که این حرف رو زده کار ندارم . حالا خود من با اطلاعاتی که دارم میتونم بگم هر نوع نگاهی و تفکری توی این دنیا اثری داره!


اما خب هر حرفی جایی داره. باید مخاطب شناس باشیم! مخصوصا اگر توی خیابون ازت بپرسه چرا «پوشیه» میزنی، مخصوصا اگه توی تلویزیون بخوای دلیل «پوشیه» زدنت رو به مردم بفهمونی ! مخصوصا اگر یه خانومی که شیفته ی گلشیفته فراهانی شده ، بخواد ازت در مورد حجابت سوال کنه !

من میدونم که دلیل حجاب شما، ترسیدن از زشت شدنت نیست که، پس چرا خودت نیستی؟ چرا دلیل اصلیتو نمیگی ، مثلا راست و حسینی بگو که مادرم باحجاب بود منم با حجاب شدم. یا بگو حیا میکنم بی حجاب توی خیابون. یا بگو دستور خداست و ملزم می دونم خودم رو. یا اینکه واقعا بگو دلیلی ندارم، خلاص

من دیگه در این باب حرفی ندارم فقط میگم بد دفاع کردن، خیلی اثرش بدتر از، حرفاییه که دشمنان و مغرضان میزنن.


حالا بریم سراغ قشر مشابه که خودشم نمیدونه واسه چی با حجابه!

دقیقا مثل اون بنده ی خدایی که پوشیه زده توی این گرما هزارمتر چادر دور خودش پیچیده ! اما چنان چشم خودش رو مشاطه کرده و رنگ و لعاب و ریمل پونصد هزاری مالونده و لنز هفت رنگ چپونده، که ...

یا اون کسی که با شرایط مشابه چادر پوشیده اما زیرش میشه گفت هیچی نپوشیده! باد که به چادرش میخوره، صد نفر تلو تلو میخورن !

یا بزگواران با شرایط مشابه حجاب کامل دارن، اما وای به روزی که بخوان از استاد نمره بگیرن، یا از صاحب مغازه ای تخفیف بخوان ! چنان صدا رو توی طیف مورد علاقه ی مردها زیر و بالا می کنن که هر گیرنده ای آی سی هاش میسوزه !


اصلا من این آدما رو درک نمیکنم، به قول دوستان، بنده ی خدا فازت چیه؟ با خودت چند چندی؟


پ ن : مصادیق و مثالهای این پست با عکس ابتدای پست، کاملا در دو جهت مختلف و تضاد هستن.