با تمام اینکه شاید از دو ماه پیش فکر میکردم همه چیز ردیفه و اماده ی یک قدم رو به جلو هستم و دارم یک سری مشکلات رو پشت سر میذارم

اما خب زندگی یکنواخت نیست ...

شاید باید همینطوری ادامه بدم ...

شاید هم باید یک سری تغییرات بدم مجددا...


قدم اول این نرم افزاری هست که باید اماده کنم ببینم بعد از اون چه اتفاقی میفته ...

قدم دوم هم اینه که یک نرم افزار و سایت تستی آماده کنم سریع

قدم سوم هم نرم افزار بعدی که خیلی روش فکر کردم ...

قدم چهارم هم کاری که اولویتش از همه کمتره ...


واقعا بعد از این سه چهارتا قدم یا اتفاقای خوبی میفته ....

یا اینکه باید کلا در کار و شیوه ی کار توی این بازار تجدید نظر کنم !!


حدود دو ساله که آرامش و راحتی زندگی با خانواده رو ول کردم و برای کار اومدم توی این شهر

خیلی جاها تلاش کردم و خیلی جاها کوتاهی اما امید دارم که همه چیز درست میشه ... اما نمیدونم به چه قیمتی  و چه وقتی !


توی این چند وقت چندین و چند نفر میگن فلانی همه چی پول نیست ! همه چی کار نیست ... پولکی شدی ... عوض شدی!

اما من میدونم دارم چیکار میکنم... واقعا البته یک سری مسائل برام به حاشیه رفتن ... یک سری چیزا رو موقتا تعطیل کردم...

اما دغدغه ام خیلی زیاده نمیتونم به همشون برسم باید اولویت بندی کنم ... به قول اون بنده خدا من هنوز وانت هم نیستم، نمیتونم بار کامیون رو بردارم ...

همه چیز به نوبت ...