یک هفته پیش نوشتم که قصد دارم یک هفته هیچ گونه وبسایت و کانال خبری رو چک نکنم

این هفته چند روز به این منوال گذشت و روزهای آخر به دلیل اتفاقات مهم خبری مثل تحولات یمن و فلسطین مجددا کمی پام به کانال و سایت های خبری باز شد و کمی هم از هدفم دور شدم

اما نتیجه جالب و قابل تامل بود...
در این هفته چند تا از کارهایی که مدتی اون ها رو عقب می انداختم رو انجام دادم.

یعنی انرژی بیشتری داشتم و موفق شدم بعضی از کارهای عقب افتاده رو که در عین کسالت و بی میلی به آینده موکول میکردم تموم کنم.

میخوام برای یک هفته ی آینده هم این کار رو تکرار کنم!
یعنی به مدت یک هفته سعی کنم هیچ کانال خبری و غیر ضروری رو چک نکنم و فقط به صورت هدفمند برای فهمیدن برخی مسائل در اینترنت سرچ کنم و بعد از مطالعه ، باقی لینک ها رو نادیده بگیرم و ادامه کارهام رو انجام بدم.



پ ن : با اتفاقی که امروز افتاد کمی به فکر فرو رفتم و از دل این قضیه ی اعتیاد به خبر به یک موضوع مهمی پی بردم که در پست آینده تشریحش میکنم.